.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسئولیت جدید مدير روابط عمومي دانشگاه مازندران

ايرج نياز آذري مدير روابط عمومي دانشگاه مازندران در پي حكمي از سوي دكتر هاشم داداش پور مدير كل روابط عمومي وزارت علوم تحقيقات و فناوري به سمت معاون برنامه رزي و امور مناسبتهاي اين بخش منصوب شد.
وي در گفتگويي ضمن بيان اهميت و جايگاه روابط عمومي ها در معرفي و شناساندن فعاليتهاي سازمانها و دستگاههاي متبوعشان گفت: روابط عمومي ها به عنوان راصدان فعاليتهاي سازمانها به شمار مي روند و در دوران معاصر اهميت آنان با توجه به رقابتي شدن امور و تلاش براي ارتقاء در سطوح مختلف داخلي و خارجي دو چندان شده است.
معاون برنامه ريزي و امور مناسبتهاي وزارت علوم در ادامه به فعاليتهاي 34 ماه گذشته خود در روابط عمومي دانشگاه مازندران اشاره كرد و اظهار داشت: در طول اين مدت همواره سعي شده تا نقش حرفه اي روابط عمومي پررنگ ترگردد و در راستاي اصول و اهداف علمي اين اداره گامهاي موثري برداشته شد.
وي توانمندسازي و آموزش پرسنل و شركت در كارگاههاي آموزشي،حضور فعالانه در جلسات و كميته هاي كارشناسي و مشورتي دانشگاهي ،استاني و وزارتي، تلاش براي تحقق روابط عمومي الكترونيك ،تقويت و انسجام در ارتباط با رسانه هاي گروهي ،اهتمام به مستند سازي در روابط عمومي ، ارائه طرح و برنامه هاي راهبردي در راستاي اهداف دانشگاه ،توليد سالانه 350 خبر از رويدادهاي دانشگاه را از جمله مهمترين اقدامات انجام شده در دوران تصدي خود بيان و خاطر نشان كرد: مديريت روابط عمومي دانشگاه مازندران به عنوان پل ارتباطي بزرگترين مركز آموزش عالي استان با ساير دستگاههاي و سازمانهاي برون سازماني همواره بدنبال تغيير روش سنتي ، از روابط عمومي مناسبت گرا به روابط عمومي ارتباط گرا بوده و پرهيز از توجيه گري ، و تلاش براي ايفاي نقش تحليل گري ، مشاوره اي و كارشناسي با مسئولان را سرلوحه امور خود قرار داده بود.
وي در پايان با آرزوي موفقيت براي سرپرست جديد روابط عمومي دانشگاه مازندران ابراز اميدواري كرد: تا شاهد ارتقاء‌ و پيشرفت بيش از بيش اين واحد در سطح دانشگاههاي كشور و استان باشيم.
گفتني است ايرج نياز آذري عناويني چون : سرپرست نمونه ملي منتخب جشنواره شهيد رجايي ، كارمند نمونه دانشگاه و وزارت علوم ، گزينشگر نمونه منتخب هيات عالي گزينش،ايثارگر نمونه دانشگاه را در كارنامه دارد. همچنين عضو و دبير شوراي مركزي روابط عمومي استان طي سالهاي اخير،عضو كميسيون تحول اداري و بهره وري و دبير نظام پذيرش پيشنهادات دانشگاه مازندران ،مسئول امور توسعه و ترويج كارآفريني، كارشناس ارشد منتخب هيات مميزه طرح ارتقاي شغلي كارشناسان دانشگاه از جمله سوابق اجرايي او محسوب مي شود


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسن حسین نژاد 21 شهريور 1387
برای این برادر خوب وساعی دراین عرصه مهم آرزوی توفیق روزافزون می نمایم
حسن حسین نژاد 21 شهريور 1387
برای این برادر خوب وساعی دراین عرصه مهم آرزوی توفیق روزافزون می نمایم
uuuu 21 شهريور 1387
الحمدلله تو هر اداره ای که بری یه دونه نیاز آذری هست و الان چندین سال است که پست ها هم داره فقط بین نیاز آذری ها رد و بدل میشه البته اینها همه از برکت داش کیومرث بوده ....
نا شناس 22 شهريور 1387
به سهم خود مسئولیت جدید برادر نیاز آذری که شایسته این مسئولیت هستند وجزء افتخارات استان ما هستند تبریک عرض مینمایم. یک عضو شورای روابط عمومی استان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.